Adminisztrátor
Ár: 120.000 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Angyalföldi irodánkba keresünk munkatársat adminisztrációs-recepciós munkakörbe, januári munkakezdéssel.
Feladatok:
- Adatfeldolgozás
- Ügyféllisták karbantartása, aktualizálása
- A társaság ügyfeleitől, valamint az ügyfelek vevőitől, szállítóitól érkező elektronikus és telefonos megkeresések koordinálása.
- A munkáltató belső folyamataival kapcsolatos iratkezelési feladatok ellátása (pl. borítékolás, futárpostai előkészítés, szállítói számlák szeparálása, stb.)
- Időpont egyeztetések és rögzítések
- A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Minimum középfokú angol nyelvtudás
- Irodai szoftverek magabiztos használata, Microsoft Office ismeretek (Word, Excel, Power Point stb.)
- Önállóság, precizitás, megbízhatóság, jó szervező és koordinációs képesség
Előnyök:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Adminisztrációs végzettség, gazdasági végzettség
- Ügyviteli/nyilvántartó program használatában való jártasság
Amit kínálunk:
- Stabil háttér, 20 éve működő cég
- Kellemes, fiatalos munkahelyi légkör
- Modern, új irodai környezet
- Hosszú távú munkalehetőség
- Fix fizetés, vállalati laptop
Fényképes önéletrajzokat az ap.position.bern@gmail.com címre várunk.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Feladatok:
- Adatfeldolgozás
- Ügyféllisták karbantartása, aktualizálása
- A társaság ügyfeleitől, valamint az ügyfelek vevőitől, szállítóitól érkező elektronikus és telefonos megkeresések koordinálása.
- A munkáltató belső folyamataival kapcsolatos iratkezelési feladatok ellátása (pl. borítékolás, futárpostai előkészítés, szállítói számlák szeparálása, stb.)
- Időpont egyeztetések és rögzítések
- A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Minimum középfokú angol nyelvtudás
- Irodai szoftverek magabiztos használata, Microsoft Office ismeretek (Word, Excel, Power Point stb.)
- Önállóság, precizitás, megbízhatóság, jó szervező és koordinációs képesség
Előnyök:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Adminisztrációs végzettség, gazdasági végzettség
- Ügyviteli/nyilvántartó program használatában való jártasság
Amit kínálunk:
- Stabil háttér, 20 éve működő cég
- Kellemes, fiatalos munkahelyi légkör
- Modern, új irodai környezet
- Hosszú távú munkalehetőség
- Fix fizetés, vállalati laptop
Fényképes önéletrajzokat az ap.position.bern@gmail.com címre várunk.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | XIII. kerület |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Adminisztrátor, recepciós |
Extrák: | vállalati laptop, modern irodai környezet |
Eddig megtekintették 341 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Adminisztrátor" című hirdetést látja. (fent)