Asszisztens
Ár: 1 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Ügyfelünk részvénytársaságként működő környezetvédelmi mérnökiroda, 1996-ban alakult és ISO 9001:2001-es minősítés birtokában végzi munkáját. Fő profiljuk: ivó- és ipari víztisztítási, szennyvíztisztítási, iszap- és hulladékkezelési, levegőtisztaság- védelmi problémák mérnöki megoldása.
Dinamikusan bővülő csapatukba munkatársat keresünk ASSZISZTENSI munkakörbe.
Feladatok:
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása;
- Céges tréningek szervezése;
- Céges partyk szervezése;
- Logisztikai feladatok ellátása (fuvaros keresése, de ritkán van);
- Céges informatika menedzsment: kapcsolattartás a külsős informatika céggel problémák esetén, hardverek rendelése munkavállalók részére;
- Céges gépkocsi flottával kapcsolatos ügyintézés, gépkocsik rendelése, bérleti konstrukció egyeztetése lízing céggel;
- HR feladatok: munkaszerződések előkészítése, cafeteria nyilatkozatok előkészítése, cafeteria keretösszeg vezetése munkavállalók részére és az ezzel kapcsolatos rendelések (pl. Erzsébet utalvány stb.), bevallások küldése pénztárak részére;
- Új munkavállalók részére cégszabályzatok ismertetése;
- Irattározás;
- Tárgyi eszköz nyilvántartás.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Legalább 4 - 5 éves tapasztalat irodai asszisztensi munkakörben;
- Erős középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban;
- Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete;
- MS Outlook, Internet, Excel és Word magas szintű ismerete;
Előnyök:
- Office 365, Navision (vállalatirányítási rendszer), - Sharepoint ismerete.
Munkavégzés helye:
- Budapest
Egyéb információk:
- Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, angol és magyar nyelvű anyaggal pályázzon!
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Dinamikusan bővülő csapatukba munkatársat keresünk ASSZISZTENSI munkakörbe.
Feladatok:
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása;
- Céges tréningek szervezése;
- Céges partyk szervezése;
- Logisztikai feladatok ellátása (fuvaros keresése, de ritkán van);
- Céges informatika menedzsment: kapcsolattartás a külsős informatika céggel problémák esetén, hardverek rendelése munkavállalók részére;
- Céges gépkocsi flottával kapcsolatos ügyintézés, gépkocsik rendelése, bérleti konstrukció egyeztetése lízing céggel;
- HR feladatok: munkaszerződések előkészítése, cafeteria nyilatkozatok előkészítése, cafeteria keretösszeg vezetése munkavállalók részére és az ezzel kapcsolatos rendelések (pl. Erzsébet utalvány stb.), bevallások küldése pénztárak részére;
- Új munkavállalók részére cégszabályzatok ismertetése;
- Irattározás;
- Tárgyi eszköz nyilvántartás.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Legalább 4 - 5 éves tapasztalat irodai asszisztensi munkakörben;
- Erős középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban;
- Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete;
- MS Outlook, Internet, Excel és Word magas szintű ismerete;
Előnyök:
- Office 365, Navision (vállalatirányítási rendszer), - Sharepoint ismerete.
Munkavégzés helye:
- Budapest
Egyéb információk:
- Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, angol és magyar nyelvű anyaggal pályázzon!
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | XIII. kerület |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Asszisztens |
Eddig megtekintették 271 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Asszisztens" című hirdetést látja. (fent)