Betöltés...

Cégadminisztrációs asszisztens

Ár: 0 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére. A foglalkoztatás napi 8 órás főállású bejelentett munkaviszony keretében történik. A munkaidő reggel 7 és 16 óra között van 1 órás ebédszünettel.
Ez a munka nem igényel kiváló kommunikációs képességet, hanem jó adminisztrációs

készséget, pontosságot és nagy monotonitás tűrést valamint terhelhetőséget kíván meg.

Elvárások:
- gazdasági felsőfokú végzettség HR, társadalom-biztosítás vagy pénzügy szakirányon
- mérlegképes könyvelői végzettség
- nyitott legyen új ismeretek megszerzésére
- középfokú szintű angol nyelvismeret

Jelentkezés: job@ozeki.hu e-mail címre beküldött fényképes önéletrajzzal és a pozícióhoz kapcsolódó jelentkezési adatlap pontos kitöltésével lehet. A jelentkezési adatlapot a www.jobs.ozeki.hu oldalon található.
Kérjük, olvassa el alaposan a pozíciót bemutató oldalt, hogy a pozícióhoz kapcsolódó összes fontos információt megismerhesse. A jelentkezési határidő 2013. 09. 25.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: Debrecen
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Adminisztrációs
Szükséges végzettség: Felsőfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: cégadminisztrációs asszisztens
 
Eddig megtekintették 257 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "Cégadminisztrációs asszisztens" című hirdetést látja. (fent)